هاتف بی صدا

هاتفی گویدکه برخیزیدازاین خواب گران

هاتف بی صدا

هاتفی گویدکه برخیزیدازاین خواب گران

هاتف بی صدا

افتادن در دام صید تو عجب صفایی دارد

کلمات کلیدی

پربازدیدترین نوشته

 

از وقتی شروع به وبلاگ نویسی کردم مدام به دنبال راهی بودم تا نوشته هایم پر بازدید باشند؛متن ادبی باشد،موزون باشد،کوتاه باشد،جملات و کلمات زیبا و خوش آهنگ انتخاب شود،تعابیر نو به کار رود و نهایتا دارای قلم جذابی باشد.

اما یک توشته در وبلاگم هست که پر بازدید ترین نوشته است در حالیکه از خودم نیست.جملاتش در نهایت سادگی و بی تکلفی و شاید خالی از هر نوع آرایه و وزن و...باشد و حتی شاید بعضی جاها از نوشتار معیار هم بیرون برود و برخی قواعد را زیر پا بگذارد.او شاید برای نوشتن وصیت نامه اش هیچ کدام از این دغدغه هایی که من داشتم را نداشته است اما نوشته او بعد از 30سال در عین سادگی،نوشته هایم را کنار می زند و آنها را عددی حساب نمی کند.آری آنچه برای خدا باشد می ماند"کل من علیها فانٍ ویبقی وجه ربِّک ذی الجلال و الاکرام".نوشته ای که برای چه چه . به به دیگران نوشته شود می پوسد و می سوزد اما نوشته ای که در آن خدا مدّ نظر باشد می ماند و می روید.

مرده بودنم را و زنده بودنش را براحتی احساس می کنم.

الحق که شهدا دفاعِ مقدس کردند.دفاع آنها مقدس بود چون دفاع از مقدسات بود نه همچون من که مقدسات را برای دفاع از خود فدا می کنم.دفاع آنها مقدس بود چون هم در جهاد اکبر مبارزه می کردند و هم در جهاد اصغر.

چه پر بازدید ترین باشی چه نباشی خدا بازدیدکننده ات است ای شهید.

ای شهید از خدا بخواه تا مرگ من هم شهادت در راهش باشد. 

  • هاتف

نظرات  (۱)

  • محمد حیدری
  • آره راست میگی
    ما خیلی غافلیم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی